1
Бүх бэрхшээлийг тэр дор нь шийддэггүй
Онгоц ямар ч тохиолдолд аюулгүй байдлыг бүрэн хангасан хойноо л нисдэг. Гэхдээ нислэгийн өмнө бүх жижиг сажиг асуудлыг шийдэж, шалгана гэдэг биелэшгүй даалгавар гэсэн үг. Тиймээс нислэгийн аюулгүй байдалд сөрөг нөлөө үзүүлэхгүй л бол нислэгийг саатуулахгүйн тулд жижиг бэрхшээлүүдийг тэр чигт нь орхиж, дараа нь засч сэлбэдэг ажээ.
2
Онгоцны хаалган дахь хаалт
Онгоцонд гэнэтийн нөхцөл байдал үүсч, зорчигчид сандарч, үймэлдэх үед гарах аюулаас сэргийлэхийн тулд хаалганд нэмэлт бариул байдаг. Үймсэн зорчигчдыг гаргах гэж байх үед тэд санамсаргүй байдлаар нэг нэгнийгээ түлхэн, шахалдаж, бүр хүн унагах ч аюултай. Тиймээс хүмүүсийг унагахгүйн тулд хаалганд бариул суулгаж өгсөн байдаг ажээ.
3
Ахмад, нисгэгч хоёрын хоол тусдаа
Ямар нэг тохиолдлоор хоолны хордлого болж, хоёр нисгэгч онгоцоо жолоодож чадахгүй болох вий гэсэндээ ахмад болон туслах нисгэгчид тусдаа хоолоор үйлчилдэг. Гэхдээ бүгд биш, зарим авиа компаниуд л ийм байдаг билээ.
4
Чемоданаа цоожиллоо гээд онгойхгүй гэсэн үг биш
Цахилгаантай чемодан, савны түгжээг хичнээн ч их цоожиллоо гэсэн нэмэр болдоггүй. Учир нь онгойлгохыг хүсэх л юм бол харандаа юм уу, үзгээр хялбархаан онгойлгочихож болдог байна. Мөн ингэснээр цахилгаан эвдэрдэг ажээ.
5
Онгоцонд тамхи татаж болдоггүйн учир
Гал алдах аюултай учраас онгоцонд тамхи татаж болдоггүй гэж хүн бүр боддог. Гэхдээ урьд нь онгоцонд тамхи татахыг зөвшөөрдөг байжээ. Тэгвэл хориглох болсон шалтгаан нь эдийн засгийн хэмнэлтээс болсон ажээ. Онгоцон дахь агаар, агаар шүүгчээр дамжин тойрон эргэлддэг бөгөөд тамхи татсан нөхцөлд шүүгч хөө тортогтой болдог гэнэ.
6
Тээш алга болдог 7 шалтгаан
- Заримдаа ачааг сайтар шалгах шаардлага гардаг. Харин нислэгээс өмнө шалгаж дуусахгүй байх тохиолдол гардаг ажээ.
- Заримдаа шинэхэн ажилтан тээшийг зөв сагсанд хийдэггүй.
- Ажилтан ачаанд буруу шошго наачихдаг.
- Зорчигч ачаан дээрээсээ хуучин шошгыг нь аваагүй тохиолдолд будлиан үүсдэг.
- Ачаа дамжуурган дээр гацах тохиолдол гардаг. Мөн дамжин нислэгийн үед буруу тийш явуулах нь бий.
- Ачааг онгоц руу зөөх үед анзаарагдалгүй гээгддэг. Ийм тохиолдол нэлээд гардаг ажээ.
- Ачааны шошго гээгдсэн бол хэнийх гэдгийг таних аргагүй болдог. Тиймээс онгоцны ажилтнууд нэр, хаягаа тээшнийхээ гадна бичихийг зөвлөдөг байна.
7
Гар утсаа унтраах шалтгаан
Утаснаас болоод онгоц сүйрнэ гэж байхгүй л дээ. Гэхдээ утаснаас ялгардаг долгион нисгэгчдийн холбоонд саад учруулдаг аж.
8
Нислэгийн багийнхны гэр бүлийнхэн хөнгөлөлт эдэлдэг
Авиа компаниудын ажилчид өөрсөддөө, мөн ойр дотныхондоо тун хямд тасалбар авдаг. Тэд зөвхөн тасалбарынхаа татварыг төлдөг бөгөөд нэг үгээр хэлбэл үнэгүй нисдэг ажээ.
9
Ариун цэврийн өрөөний хаалга гаднаасаа онгойдог
Дотроос нь түгжсэн ариун цэврийн өрөөний хаалгыг гаднаас нь онгойлгож болдог. "Тамхи татаж болохгүй", эсвэл "Ариун цэврийн өрөө" гэсэн хаягны ард нууц бариул байдаг бөгөөд мэдээж энэ нь зорчигчийн хувийн орон зайнд халдахын тулд бус, дотор нь байгаа хүнд ямар нэг муу зүйл тохиолдсон бол онгоцны үйлчлэгч нар хэрэглэхэд зориулагдсан байдаг ажээ.
10
Сандлын бариул хураагддаг
Олон хүн суудлын бариулнаас болж бухимддаг. Гэхдээ хурааж болдгийг нь тэр бүр мэддэггүй ажээ. Үүний тулд бариулан доорх жижигхэн товчлуурыг дарах хэрэгтэй.
11
Тасалбар худалдан авахад хамгийн тохиромжтой цаг
Тасалбараа аль болох эрт худалдаж авбал хямд тусдаг гэж хүмүүс боддог. Гэхдээ хямд тасалбар хамгийн түрүүнд дуусдаг билээ. Үүнээс гадна мягмар, лхагва, бямба гаригт тасалбарын үнэ арай хямд байдаг аж.
12
Эелдэг зан
Онгоцны үйлчлэгч нартай эелдэг харьцах нь танд тустай юм. Хоолондоо цадаагүй бол эелдгээр асуухад танд хоол нэмээд өгнө. Хажуугийн зорчигч хэтэрхий төвөгтэй байвал та мөн л үйлчлэгчээс суудлаа сольж өгөхийг гуйх хэрэгтэй. Гэхдээ зандарч тушаах бус, эелдгээр нөхцөл байдлаа тайлбарлан, туслахыг хүсэх нь зүйтэй. Харин бүдүүлэг, дээрэнгүй аашилбал онгоцны үйлчлэгч ердөө л эелдэг гэгч нь татгалзах билээ.
Танд аль нь хамгийн сонирхолтой санагдсан бэ?