Доорх хаягаар холбогдож дэлгэрэнгүй мэдээлэл авна уу.
99093445
info@caak.mn
facebook
I. МАРКЕТИНГ, МЕНЕЖМЕНТИЙН АХИСАН ТҮВШНИЙ СУРГАЛТ
СУРГАЛТЫН ЗОРИЛГО:
Орчин үеийн маркетингийн онол, арга зүйн мэдээллийг суралцагчид олгох. Маркетингийн албаа, маркетингийн ажлаа үр дүнтэй гүйцэтгэх, шилдэг маркетеруудыг бэлтгэх төрүүлэх.
СУРГАЛТЫН ОНЦЛОГ:
• Орчин үеийн маркетингийн онол практикийн хадлагуудыг нэг дор багтаасан хичээллэнэ.
• Богино хугацаанд маркетингийн гол гол ойлголт, мэдлэгийг эзэмшүүлнэ.
• Мэргэшсэн, туршлагатай зөвлөх сургагч нар хичээл заана.
• Амжилттай суралцагсдад зохион байгуулагч байгууллагын сертификат гардуулна.
СУРГАЛТЫН ДАВУУ ТАЛУУД:
• Суралцагч боломжийн, хямд төлбөрөөр, ажлаа цалгардуулалгүйгээр орчин үеийн Маркетингийн онол практик хосолсон мэдээллийг олж авна.
• Суралцагч маркетингийн хамгийн сүүлийн үеийн хандлага, мэдлэг, ойлголтуудтай танилцаж, маркетингийн бодлогоо онолын үүднээс, системтэй удирдах арга барил, шинэтгэл хийх санааг олж авна.
• Суралцагч “бизнесийн холбоо, сүлбээгээ тэлэх, бие биенийхээ туршлагаас суралцах боломжтой.
• Суралцагч сургагч, зөвлөхүүдээс байгууллагадаа зөвлөгөө, сургалт авах, өөрчлөлтийн төсөл хамтран зохион байгуулах боломжтой.
СУРГАЛТЫН ҮР ДҮН
• Богино хугацаанд маркетингийн орчин үеийн арга хэрэгсэлүүдээр мэдээлэл авна
• Сургагч багш нараас ганцаарчилсан зөвлөгөө авч байгууллагынхаа маркетингийн ажлуудыг хөгжүүлэх боломж бүрдэнэ.
• Байгууллагын маркетингийн ажлын гүйцэтгэлүүдээ хэмжих, хэрэгжүүлэлтийг сайжруулах арга барилд суралцана.
• Шинэ хамт олон болон хамтран суралцагчидаасаа суралцах мэдээлэл солилцох боломж бүрдэнэ
Орчин үеийн маркетингийн онол, арга зүйн мэдээллийг суралцагчид олгох. Маркетингийн албаа, маркетингийн ажлаа үр дүнтэй гүйцэтгэх, шилдэг маркетеруудыг бэлтгэх төрүүлэх.
СУРГАЛТЫН ОНЦЛОГ:
• Орчин үеийн маркетингийн онол практикийн хадлагуудыг нэг дор багтаасан хичээллэнэ.
• Богино хугацаанд маркетингийн гол гол ойлголт, мэдлэгийг эзэмшүүлнэ.
• Мэргэшсэн, туршлагатай зөвлөх сургагч нар хичээл заана.
• Амжилттай суралцагсдад зохион байгуулагч байгууллагын сертификат гардуулна.
СУРГАЛТЫН ДАВУУ ТАЛУУД:
• Суралцагч боломжийн, хямд төлбөрөөр, ажлаа цалгардуулалгүйгээр орчин үеийн Маркетингийн онол практик хосолсон мэдээллийг олж авна.
• Суралцагч маркетингийн хамгийн сүүлийн үеийн хандлага, мэдлэг, ойлголтуудтай танилцаж, маркетингийн бодлогоо онолын үүднээс, системтэй удирдах арга барил, шинэтгэл хийх санааг олж авна.
• Суралцагч “бизнесийн холбоо, сүлбээгээ тэлэх, бие биенийхээ туршлагаас суралцах боломжтой.
• Суралцагч сургагч, зөвлөхүүдээс байгууллагадаа зөвлөгөө, сургалт авах, өөрчлөлтийн төсөл хамтран зохион байгуулах боломжтой.
СУРГАЛТЫН ҮР ДҮН
• Богино хугацаанд маркетингийн орчин үеийн арга хэрэгсэлүүдээр мэдээлэл авна
• Сургагч багш нараас ганцаарчилсан зөвлөгөө авч байгууллагынхаа маркетингийн ажлуудыг хөгжүүлэх боломж бүрдэнэ.
• Байгууллагын маркетингийн ажлын гүйцэтгэлүүдээ хэмжих, хэрэгжүүлэлтийг сайжруулах арга барилд суралцана.
• Шинэ хамт олон болон хамтран суралцагчидаасаа суралцах мэдээлэл солилцох боломж бүрдэнэ
II. ХУДАЛДАХ, БОРЛУУЛАХ УР ЧАДВАРЫН ТҮРГЭВЧИЛСЭН СУРГАЛТ
СУРГАЛТЫН ЗОРИЛГО:
• Худалдах, борлуулах үйл явцын шилдэг аргазүйг эзэмшүүлэх, шилдэг борлуулагчдыг хөгжүүлэхэд оршино.
СУРГАЛТЫН ОНЦЛОГ:
• Борлуулалтын шилдэг мэргэжилтэн Чарльз Футрелл, Стивен Шиффмэн, Зиг Зиглар нарын хөтөлбөрөөр хичээллэнэ.
• Хичээлүүдийг мэргэшсэн, MLC-ийн үндсэн сургагч багш нар удирдан явуулна.
• 2009 оноос хойш Монголын томоохон байгууллагуудад зохион байгуулагдсан.
• Төгсөгчдөд сертификат олгоно.
СУРГАЛТЫН ДАВУУ ТАЛ
• Суралцагч борлуулалтын үйл явц, биечилсэн худалдааны цогц мэдлэг, ур чадваруудыг богино хугацаанд олж авна.
• Суралцагч ажлаа цалгардуулалгүйгээр өөрийгөө хөгжүүлэх боломжтой.
• Сургалцагчийн ажилладаг салбар, компани, ажил үүрэгт тохирсон жишээ, кейс, дасгал ажиллуулна. Амьдралд шалгагдсан хөтөлбөрийг бизнес, компанийн үйл ажиллагааны онцлогт тохируулан хичээллэх боломжтой.
СУРГАЛТАНД ХАМРАГДСАНААР ГАРАХ ҮР ДҮНГҮҮД:
Сургалтын өмнө
• Борлуулалтын ажлаас няцах, идэвхи санаачлагагүй, реактив хандлагатай байх.
• Шинэ хэрэглэгч олохыг зөвхөн маркетингийн ажил гэж боддог байх.
• Бүтээгдэхүүн үйлчилгээнийхээ онцлог, давуу тал, үр ашигт тохирсон хэлбэрээр танилцуулж чадахгүй байх.
• Татгалзаж буй харилцагчийг зөнд нь орхиж, борлуулалтын боломжоо алддаг байх.
• Нэг удаагийн борлуулалтаар сэтгэл ханах, хэрэглэгчидтэй эргэн холбогдохгүй байх.
Сургалтын дараа
• Борлуулалтын проакитив буюу санаачлагатай хандлагатай болно.
• Өөрийн байгууллагын онцлогт тохирсон,шинэ хэрэглэгч олох аргуудыг мэдэж авна.
• Бүтээгдэхүүн үйлчилгээг танилцуулах арга техникүүдийг сурна.
• Борлуулалтыг хаах олон арга техникийг сурна.
• Хэрэглэгчийн үнэ цэнэ,сэтгэл ханамж, үнэнч байдлын цогц ойлголт авч,үнэнч байдлын цогц ойлголт авч, хэрэглэгчдийг халамжлах төлөвлөлгөөтэй болно.
• Худалдах, борлуулах үйл явцын шилдэг аргазүйг эзэмшүүлэх, шилдэг борлуулагчдыг хөгжүүлэхэд оршино.
СУРГАЛТЫН ОНЦЛОГ:
• Борлуулалтын шилдэг мэргэжилтэн Чарльз Футрелл, Стивен Шиффмэн, Зиг Зиглар нарын хөтөлбөрөөр хичээллэнэ.
• Хичээлүүдийг мэргэшсэн, MLC-ийн үндсэн сургагч багш нар удирдан явуулна.
• 2009 оноос хойш Монголын томоохон байгууллагуудад зохион байгуулагдсан.
• Төгсөгчдөд сертификат олгоно.
СУРГАЛТЫН ДАВУУ ТАЛ
• Суралцагч борлуулалтын үйл явц, биечилсэн худалдааны цогц мэдлэг, ур чадваруудыг богино хугацаанд олж авна.
• Суралцагч ажлаа цалгардуулалгүйгээр өөрийгөө хөгжүүлэх боломжтой.
• Сургалцагчийн ажилладаг салбар, компани, ажил үүрэгт тохирсон жишээ, кейс, дасгал ажиллуулна. Амьдралд шалгагдсан хөтөлбөрийг бизнес, компанийн үйл ажиллагааны онцлогт тохируулан хичээллэх боломжтой.
СУРГАЛТАНД ХАМРАГДСАНААР ГАРАХ ҮР ДҮНГҮҮД:
Сургалтын өмнө
• Борлуулалтын ажлаас няцах, идэвхи санаачлагагүй, реактив хандлагатай байх.
• Шинэ хэрэглэгч олохыг зөвхөн маркетингийн ажил гэж боддог байх.
• Бүтээгдэхүүн үйлчилгээнийхээ онцлог, давуу тал, үр ашигт тохирсон хэлбэрээр танилцуулж чадахгүй байх.
• Татгалзаж буй харилцагчийг зөнд нь орхиж, борлуулалтын боломжоо алддаг байх.
• Нэг удаагийн борлуулалтаар сэтгэл ханах, хэрэглэгчидтэй эргэн холбогдохгүй байх.
Сургалтын дараа
• Борлуулалтын проакитив буюу санаачлагатай хандлагатай болно.
• Өөрийн байгууллагын онцлогт тохирсон,шинэ хэрэглэгч олох аргуудыг мэдэж авна.
• Бүтээгдэхүүн үйлчилгээг танилцуулах арга техникүүдийг сурна.
• Борлуулалтыг хаах олон арга техникийг сурна.
• Хэрэглэгчийн үнэ цэнэ,сэтгэл ханамж, үнэнч байдлын цогц ойлголт авч,үнэнч байдлын цогц ойлголт авч, хэрэглэгчдийг халамжлах төлөвлөлгөөтэй болно.
III. ҮЙЧИЛГЭЭНИЙ УР ЧАДВАРЫН СУРГАЛТ
СУРГАЛТЫН ЗОРИЛГО:
Бизнесийн байгууллагуудын харилцагчийн үйлчилгээний ажилтнуудад шилдэг үйлчилгээний стандарт, борлуулалтын арга барилуудыг эзэмшүүлэхэд оршино.
СУРГАЛТЫН ОНЦЛОГ:
• Хичээлүүдийг мэргэшсэн, туршлагатай багш нар зэрэг удирдан явуулна.
• Үйлчилгээний соёл болон биечилсэн худалдааны арга техникүүдийг хослуулсан хөтөлбөрөөр хичээллэнэ.
• Амжилттай төгсөгчдөд сертификат олгоно.
СУРГАЛТЫН ДАВУУ ТАЛ:
• Бодит байдлыг дуурайлгах, жүжиглэх зэрэг сургалтын бүтээлч арга, хэлбэрүүдийг ашиглан, сонирхолтой маягаар хичээллэнэ.
• Суралцагч ажлаа цалгардуулалгүйгээр өөрийгөө хөгжүүлэх боломжтой.
• Суралцагч үйлчилгээ болон биечилсэн худалдааны цогц мэдлэг, чадварыг эзэмшүүлнэ.
• Суралцагч орчин үеийн ажил хэрэгч хүмүүст зайлшгүй шаардлагатай хувь хүний ур чадваруудыг олж авах боломжтой.
СУРГАЛТЫН ҮР ДҮН:
Сургалтын өмнө
• Ажлын байрандаа зохимжгүй хувцаслах.
• Үйлчлүүлэгчийг үл ойшоосон, нурамгар зан байдалтай байх.
• Хэрэглэгчийг мэдэрч, нөхцөл байдалд нь тохируулан харьцаж чаддаггүй байх.
• Байгууллагынхаа бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний онцлог, давуу тал, үр ашгийг хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчид танилцуулж чадахгүй байх.
Сургалтын дараа:
• Ажлын байрны ёсзүй, дресс кодын талаарх мэдлэгтэй болно.
• Ажилдаа сэтгэл хангалуун байж, үйлчлүүлэгчидтэй өөртөө итгэлтэй байдлаар харьцдаг болно.
• Ууртай, яарсан, бухимдуу, утсаар холбогдсон гэх мэт өөр өөр хэрэглэгчидтэй харилцах арга техникүүдийг сурна.
• Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг танилцуулах FAB, SELL, LOCATE зэрэг болон бусад дэвшилтэт аргууд.
Бизнесийн байгууллагуудын харилцагчийн үйлчилгээний ажилтнуудад шилдэг үйлчилгээний стандарт, борлуулалтын арга барилуудыг эзэмшүүлэхэд оршино.
СУРГАЛТЫН ОНЦЛОГ:
• Хичээлүүдийг мэргэшсэн, туршлагатай багш нар зэрэг удирдан явуулна.
• Үйлчилгээний соёл болон биечилсэн худалдааны арга техникүүдийг хослуулсан хөтөлбөрөөр хичээллэнэ.
• Амжилттай төгсөгчдөд сертификат олгоно.
СУРГАЛТЫН ДАВУУ ТАЛ:
• Бодит байдлыг дуурайлгах, жүжиглэх зэрэг сургалтын бүтээлч арга, хэлбэрүүдийг ашиглан, сонирхолтой маягаар хичээллэнэ.
• Суралцагч ажлаа цалгардуулалгүйгээр өөрийгөө хөгжүүлэх боломжтой.
• Суралцагч үйлчилгээ болон биечилсэн худалдааны цогц мэдлэг, чадварыг эзэмшүүлнэ.
• Суралцагч орчин үеийн ажил хэрэгч хүмүүст зайлшгүй шаардлагатай хувь хүний ур чадваруудыг олж авах боломжтой.
СУРГАЛТЫН ҮР ДҮН:
Сургалтын өмнө
• Ажлын байрандаа зохимжгүй хувцаслах.
• Үйлчлүүлэгчийг үл ойшоосон, нурамгар зан байдалтай байх.
• Хэрэглэгчийг мэдэрч, нөхцөл байдалд нь тохируулан харьцаж чаддаггүй байх.
• Байгууллагынхаа бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний онцлог, давуу тал, үр ашгийг хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчид танилцуулж чадахгүй байх.
Сургалтын дараа:
• Ажлын байрны ёсзүй, дресс кодын талаарх мэдлэгтэй болно.
• Ажилдаа сэтгэл хангалуун байж, үйлчлүүлэгчидтэй өөртөө итгэлтэй байдлаар харьцдаг болно.
• Ууртай, яарсан, бухимдуу, утсаар холбогдсон гэх мэт өөр өөр хэрэглэгчидтэй харилцах арга техникүүдийг сурна.
• Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг танилцуулах FAB, SELL, LOCATE зэрэг болон бусад дэвшилтэт аргууд.
Сургалттай холбоотой нэмэлт мэдээллийг 70101839, 70111839, 99049075 утсаар болон www.mlctraining.mn вэб сайтаас авна уу.
Уучлаарай энэ мэдээнд oдоогоор
сэтгэгдэл бичих боломжгүй байна.