Дэлхийн ямар ч брэндийн "Limited Edition” загвар нь бусад бүтээгдэхүүнээсээ өнгө, загвар хийцээрээ онцгой ялгарч чаддаг ба түүгээрээ ч чанар зиндаагаа тодотгодог.
Moncler, MaxMara гэх мэт дэлхийн алдарт багагүй брендүүд мөн сэдэв бүхий LIMITED EDITION гаргаж үнэ цэнээ өсгөсөн түүхтэй.
Энэ талаар "DYRBERG/KERN" брэнд өөрийн FACEBOOK болон INSTAGRAM хуудсаараа дамжуулан ойлгомжтой тайлбарлажээ.
”2013-2014 оны хооронд DYRBERG/KERN төв компани Данийн хатан хааны хүсэлтийн дагуу DESIGNERS LIMITED коллекцийг шинээр зохион бүтээсэн ба дэлхий дахинд маш цөөн тоогоор бүтээж брендийн үнэ цэнийг улам өргөж бидэнд гайхалтай том бэлэг барьсан.
Энэхүү бүтээгдэхүүн уран дарханы нарийн хийцээр тус бүрийн тоо ширхэг нь дэлхийд дээд тал 120 ширхэг доод тал нь 70 орчим хийгдэж, үнэт шигтгээ чулууг ашиглан эртний дэлхийн хатдын нэрээр нэрлэж тэдний эдлэж хэрэглэж байсан зүйлийн утга учирыг шингээж хийснээрээ гайхагдаж бид ч бас Монголдоо бахархалтайгаар тэрхүү гоёлуудыг бусад оронтой уралдан авчирч байсан түүхтэй.
Хэрэглэгчидийн эрэлт хэрэгцээ маш их байсан мөн олон нийтийн авах бололцоо боломжинд тааруулан DYRBERG/KERN компани маш хямд хэн ч худалдан авах боломжтой байдлаар таримал чулуу шитгээнүүдийг ашиглан 2018 онд дахин үйлдвэрлэж дэлхий дахинд борлуулж байна.
Заавал үнэтэйг бус хүмүүст боломжийн үнэ бүхий гоёлууд гаргасанд бид баяртай байгаа.
Жинхэнэ DESIGNER'S LIMITED болон сүүлд хийсэн энгийн загваруудын ялгааг манай хэрэглэгчид өөрсдөө мэднэ. DESIGNER’S LIMIITED коллекц бол манай нийт бүтээгдэхүүний 1% хэн хувийг эзэлдэг бөгөөд бусад 99% ийн бүтээгдэхүүн дэлхий нийтийн үнийн жишгийн дагуу Mонгол улс харин ч ханшийн зөрүүг үл харгалзан үнийн бодлогоо тогтмол барьж байгааг дахин дахин дуулгахад таатай байна.”
Mаш олон бүтээгдэхүүн байдаг бөгөөд зөвхөн "DESIGNER’S LIMITED” загвараас бусад бүх бүтээгдэхүүний үнэ дэлхий дахинд зарагдаж буй ханшаараа байдаг юм байна. Тэгэхлээр олон нийтийн шуугиад байсан бүх бүтээгдэхүүн өндөр үнэ ханштай мэт ойлголт нь ташаа ойлголт болж таарлаа.
Бусдын буруу ойлголт, манайхны муу мэдээнд дуртай байдгыг ашиглан өөрсдөө ч мэдэлгүй том MAРКЕТИНГ боллоо хэмээн маркетерууд цуурхаж байна.
Угаасаа ч үргэлж өвөрмөц, бусдаас ялгарч хэний ч санаа бодолд орхооргүй “IDEA” гарган маркетинг хийдэг гэдгээрээ алдартай ш дээ. Түүнчлэн “DYRBERG/KERN" брэндийн нүүр царай болсон эмэгтэйчүүд энэхүү үнэ цэнэтэй шуугиан тарьж чадсан брэндийг төлөөлснөөрөө бахархаж байгаа сурагтай шүү!
Та бүхэн ЭНД дарж дэлгэрэнгүй мэдээллийг аваарай.