Доорх хаягаар холбогдож дэлгэрэнгүй мэдээлэл авна уу.
99093445
info@caak.mn
facebook
Сүүлд энэ хөдөлгүүрийг Люфтваффын дэлбэлэгч машинуудад ашиглаж байсан байна. Галт тэрэгний зам дээр тогтвортой байлгахын тулд 7 градусын налуутай байрлуулсан гэнэ.
193 км\цаг хурдлах боломжтой хэмээн үйлвэрлэж байсан ч 1931 онд 224 км\цаг хүртэл хурдлаж чадсан байна. Бензин хөдөлгүүртэй ганц ч галт тэрэг энэ амжилтыг эвдэж чадаагүй байгаа юм.
Харамсалтай нь "Schienenzeppelin" аюулгүй байдлыг хангаагүйн улмаас үйлдвэрлэх боломжгүй болсон байна. Тиймээс 1939 онд галт тэргийг хэсэгчлэн салгасан аж.
Видео.