1
Бохир аяга
Кофе уусан аягаа ширээн дээр удаан байлгах нь мөн л замбараагүй орчинг үүсгэж, оюун бодолд саад болдог. Ганцхан хором зарцуулаад хэрэглэсэн аягаа буцаагаад хураачихдаг байх хэрэгтэй.
2
Улс төрийн шинжтэй эд зүйлс
"Улс төрийн үзэл баримтлал, итгэл үнэмшил хэдийгээр чухал ч хамтран ажиллагсад тань мэдвэл танд эргэлзэнгүй хандаж эхэлж магадгүй. Тиймээс ажил хэргээ улс төрийн үзлээсээ тусд нь авч үзэж байгаарай" гэж ажил олгогч, бизнесийн зөвлөх Южин Гэмбл (Eugene Gamble) зөвлөж байна.
Улс төрийн үзлийг тань илтгэсэн жижиг сажиг зүйлс ажил дээр үл итгэх байдал, зөрчил маргаан зэргийг дагуулах талтай.
3
Хууль зүйн бичиг баримт
Хувийн болон ажлын чиг шугамаар өөрт тань холбогдсон хууль зүйн аливаа хэрэг явдлын бичиг баримтаа ил задгай орхиж болохгүйг "RPA" сурталчилгааны агентлагийн дэд ерөнхийлөгч Лаура Смолл (Laura Small) онцолсон байна.
"Таны талаар олон мэдээллийг хамтран ажиллагчид тань мэдэж авах бөгөөд энэ нь муугаар эргэж ч болно" хэмээн тэрээр өгүүлжээ.
4
Гар утас
АНУ-ын Хэрэглэгчдийн судалгааны газрын сэтгүүлд дурдсанаар гар утас унтраалттай эсвэл дууг нь хаасан байсан ч ялгаагүй танд ойрхон байгаа гэдэг нь л анхаарал сарниулах гол хүчин зүйл болдог ажээ.
"Гар утсан дээр хийж болдог ихэнх зүйл ажиллах хүсэл санаачилганд саад болж байдаг. Би ажил дээрээ кабелийн хуучин утсаа л илүүд үздэг. Тэгэхээр зөвхөн ажил хэргийн шугамаар л бусадтай харилцана гэсэн үг" гэж удирдлагын гүйцэтгэх албаны шинжээч, зохиолч Жадж Грэхэм (Judge Graham) өгүүлжээ.
5
Амттан
Эрүүл мэнддээ анхаардаг бол ширээн дээрээ чихэр, жигнэмэг, шоколад тэргүүтнийг байлгахаас зайлсхийх хэрэгтэй.
"Ажилдаа төвлөрсөн үедээ, ялангуяа үдээс өмнө зөнгөөрөө хажуудаа амттан байлгаж, амаа хөдөлгөх зуршилтай болох нь элбэг. Ажлын байран дээрээ ч байсан, гэртээ ч байсан илчлэг ихтэй амттангуудаа гал тогоонд эсвэл амралтын өрөөнд л байлга хэрэгтэй" гэж ажил олгох "HomeWorkingClub" байгууллагын үндэслэгч Бен Тэйлор зөвлөсөн байна.
6
Ажлын байрны тодорхойлолт
"Байгууллага тань томоохон цомхотгол зарлаж, та халагдах нь тодорхой болчихоогүй л бол ажлын тодорхойлолт буюу резюмегээ ил байлгаж, бусдад үзүүлээд байж огт болохгүй. Бүгд л таныг шинэ ажил хайж байна гэж бодож, захирал чинь танд итгэл алдрах болно" хэмээн карьерын зөвлөх, "Уолл Стрийтийн мэргэжилтний гарын авлага" номын зохиолч Рой Коэн (Roy Cohen) өгүүлжээ.
7
Агаар цэвэршүүлэгч
Таатай үнэртэй ажлын байр сайхан ч зарим хүмүүс хурц үнэрнээс харшилтай, эсвэл ямар ч үнэргүй орчинг эрхэмлэдэг байж болно.
"Цахилгаанаар ажилладаг агаар цэвэршүүлэгч галын аюултайн зэрэгцээ анхаарал ихээр сарниулдаг. Танд сайхан үнэртдэг зүйлс бусдад муухай санагдах нь бий" гэж бизнесийн зөвлөх Женн Ваттерманн Мур (Jenn Wattermann Moore) өгүүлжээ.
8
Хувийн хэрэгслүүд
"Шүдний сойз, жижиг толь зэрэг шургуулганд байх нь асуудалгүй, гэхдээ хумсны хутга, дезодорант зэрэг гоо сайхан, ариун цэврийн хэрэгслүүдээ гэртээ үлдээ" гэж Лаура Смолл хэлж байна. Эдгээрийг хараад хамт олонд чинь таны талаар онцгүй сэтгэгдэл төрж болно.
9
Хоол хүнсний зүйл
Үдийн хоолоо ажлын ширээн дээрээ идэх нь илүү амар, цаганд хэмнэлттэй ч ажлын бүтээмжинд муугаар нөлөөлдөг байна.
Калифорний их сургуулийн Менежментийн сургуулийн профессор Кимберли Элзбах (Kimberly Elsbach) үүний талаар "Орчин солигдоход, ялангуяа байгальтай илүү ойр орчинд байснаар хүний бүтээлч чадвар нэмэгдэж, шинэ санаа ундардаг. Нэг л газраа байгаад байвал бодол сэтгэмж бас нэг хэвэндээ баригдчихдаг" хэмээн өгүүлжээ.